Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat|Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi|marca are un puternic stil experimental|metropolitan.
O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani|care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic|combinat cu linii și materiale contemporane.
Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică.
Scurt istoric:
Înainte de lansarea mărcii|Giorgio Armani căuta urgent un logo pentru Emporio
Armani. În timp ce vorbea la telefon cu partenerul său Sergio Galeotti|domnul Armani a desenat un vultur pe o bucată de hârtie|simbolizând libertatea și imposibilul.
Până în prezent|logo-ul vultur Emporio Armani întruchipează aceleași valori ale independenței,creativitatea și libertatea de exprimare îmbrățișată de generațiile tinere și contemporane.
Caracteristicile marcii:
- Stiluri experimentale și metropolitane
- Natură contemporană și abordare modernă
- Energie la modă și un plus de spirit
Informatii conformitate produs