Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai in contul IBAN al clientului specificat in formularul de retur.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Nu se pot returna produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, indoieturi, etc.Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: OPTICON
Adresa: Valea Seaca, nr.1 (hala Vision Line) Cluj-Napoca (400227), Cluj, Romania sau Strada Cliniciolor, nr.16A, Cluj-Napoca (400227), Cluj, Romania
Telefon: +4 0733 336 480 sau +4 0728 086 491
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Aceasta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Costurile de transport pentru returul produselor vor fi suportate de către client. Clientul poate solicita orice firma de curierat si va achita taxa de transport la curier in momentul expedierii coletului, costul acesteia fiind de 18 RON sau 36 RON pentru sate si comune.
Inlocuire sau retur bani
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre OPTICON in contul indicat la completarea formularului, daca sunt indeplinite toate conditiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: contact@eopticon.ro
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostiinta si este total de acord cu cele mentionate mai sus.
Durata de garantia prevazuta pentru fiecare produs daca este utilizat in mod corespunzator, la indicatiile producatorului, este de doi ani pentru persoane fizice si un an pentru persoanele juridice.
eopticon.ro ofera certificate de garantie pentru produsele comercializate, acestea fiind trimise odata cu factura fiscala si cu produsele comandate. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, clientul poate sa solicite lui OPTICON sa expedieze factura si certificatul de garantie a acestora.
In cazul in care produsul prezinta vicii de fabricatie sau probleme de natura tehnica din fabricatie, produsul trebuie returnat pentru o expertiza tehnica impreuna cu ambalajul original si un formular pe care se specifica problema constatata.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu ochelarii.
OPTICON înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie. Produsele sau părţile defecte, se vor înlocui în garanţie, fara cost sumplimentar daca se constata ca defectiunile sunt din fabrica.
Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre OPTICON in contul indicat la completarea formularului, daca sunt indeplinite toate conditiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: contact@eopticon.ro
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostiinta si este total de acord cu cele mentionate mai sus.
FORMULAR DE RETUR
Opticon SRL
DATE CLIENT
NUME……………………………………………………………………PRENUME………………………………………………………………….
NUMAR DE TELEFON…………………………………………….
EMAIL………………………………………………………………………… ADRESA………………………………………………………………………………………..
COMANDA CU NUMARUL……………………………………………………………………
PLASATA LA DATA DE…………………………………………………………………………..
SI PRMITA LA DATA DE………………………………………………………………………..
RETURNEZ URMATOARELE PRODUSE
COD Produs:………………………………………………………………………………………..
COD Produs:………………………………………………………………………………………..
COD Produs:………………………………………………………………………………………..
COD Produs:………………………………………………………………………………………..
MOTIV RETUR
DETALII PLATA
Banca:…………………………………………………………………………………………………………….
Numele titularului:…………………………………………………………………………………………
IBAN:………………………………………………………………………………………………………………
Numarul contului bancar in care se va face transferul sumei aferente produselor returnate.
Semnatura client
Modalitati de returnare
Coletul in care veti returna produsul trebuie sa contina obligatoriu: produsul, tocul, laveta, factura, certificatul de garantie si formularul de retur completat si semnat de catre client. In cazul in care lipseste una dintre cele mentionate rambursul banilor nu este posibil.
Daca produsul pe care l-ati comandat nu este ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru a primi contra-valoarea lui (mai putin cheltuielile aferente returului) intr-un nterval de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care veti returna produsul trebuie sa contina: produsul, factura, certificatul de garantie si celelalte materiale promotionale aferente valorii tranzactiei (toc si laveta). Daca produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, returul nu va fi acceptat. Produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului nu se vor putea returna. Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne comunicati acest lucru cat mai repede si sa completati Formularul de Retur. Toate costurile implicate in inlocuirea produsului vor fi suportate de catre Opticon.
Daca produsul nu este conform specificatiilor din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursare.
Daca doriti inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, daca produsul va avea o valoare mai mica, veti primi in cont diferenta.
PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin completarea si semnarea acestui formular, sunteti de acord, in mod expres si neechivoc, cu privire la colectarea si prelucrarea de catre Opticon a informatiilor furnizate, stocarea acestor date si prelucrarea lor in alte scopuri decat cele anterior mentionate , respectiv: reclama, marketing si publicitate.
APASA AICI PENTRU A DESCARCA FORMULARUL IN FORMAT .PDF
Suport clienti Luni-Vineri 09:00 – 16:00; Sâmbătă, Duminică – Închis
+40 733 336 480 contact@eopticon.ro